wtorek, 18 lutego 2014

Suwałki Cup 2014







WYDARZENIE




Regulamin Turnieju
1. ORGANIZATOR
Stowarzyszenie Suwalskiego Sportu „Ósemka”
Tomasz Bziom

2. MIEJSCE
Fantasy Park Suwałki
ul. Dwernickiego 15
16-400 Suwałki

3. TERMIN
Turniej odbędzie się 9 marca o godz. 11:00

4. WARUNKI SPORTOWE
6 stołów 9-ft

5. SYSTEM SPORTOWY
Odmiana 8-bil zgodnie z przepisami PZBil

I etap: system grupowy (każdy z każdym) – mecze do 3 wygranych partii, 2 osoby awansują do II etapu
II etap: system pucharowy (przegrywający odpada) – mecze do 4 lub 5 wygranych partii

6. UCZESTNICY

Do turnieju zostanie dopuszczonych maksymalnie 20 zawodników.
O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń i uiszczenie opłaty startowej.
W turnieju NIE MOGĄ brać udziału:
A. Członkowie Kadry Narodowej oraz Medaliści Mistrzostw Polski (Juniorów, Kobiet, Seniorów) - (kiedykolwiek i wszystkie odmiany bilarda)
B. Zawodnicy I i II Polskiej Ligi Bilardowej (kiedykolwiek)
C. LISTA TOP 2013
UWAGA !!!
Zawodnicy którzy zataili fakt przynależności do danej grupy (patrz powyżej – pkt. A, B i C) poddadzą się dobrowolnej karze 2000,00 zł na rzecz Organizatora Turnieju.

8. ZGŁOSZENIA
Lista startowa zostanie zamknięta na dwa trzy dni przed startem turnieju. o godzinie 20.00
Zgłoszenia przyjmowane będą :
e-mail: tomaszbziom@wp.pl
513-634-103
W zgłoszeniu należy podać: imię, nazwisko, miasto, klub, telefon kontaktowy.

9. OPŁATA STARTOWA
50 zł to kosztu udziału w turnieju.

Tomasz Bziom
Nr Konta rachunku prywatnego: 32 1020 1332 0000 1702 0735 7405
Wyłącznym potwierdzeniem prawa udziału w turnieju jest posiadanie przez Organizatora dowodu wpłaty opłaty startowej.

Lista uczestników z potwierdzonym prawem do udziału w turnieju będzie opublikowana na stronie internetowej: www.bilardsuwalki.blogspot.com w zakładce SUWAŁKI CUP 2014.

10. LOSOWANIE
Losowanie odbędzie się na dzień przed rozpoczęciem turnieju (sobota).

11. UBIÓR DO GRY
Jednolita wizytowa koszula lub koszulka Polo (wykluczone T-shirt), wizytowe spodnie i buty. Spodnie i buty muszą bezwarunkowo spełniać kryteria eleganckiego, wieczorowego stylu (kanty). W razie wystąpienia najdrobniejszego uchybienia dotyczącego stroju, Dyrektor Turnieju zastrzega sobie prawo nie dopuszczenia zawodnika do udziału w meczu.

12. NAGRODY
I miejsce: Kij bilardowy Collapsar HBJ break cue
II miejsce: Kij bilardowy Collapsar CJ6 Jump/Break
III miejsce: Kij bilardowy Collapsar B01Break Cue
IV miejsce: Futerał P226 Dark Brown Collapsar
4x V miejsce: Rozbijak Collapsar Mit

Dodatkowo za miejsca od 1-4 zostaną wręczone puchary i medale oraz za miejsca 5-8 statuetki. Do odbioru nagrody niezbędny jest dowód osobisty.


13. PRZEPISY PORZĄDKOWE

Dla celów organizacyjnych zawodnik musi być obecny na sali gier 10 minut przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia swojego meczu oraz musi być gotowy do gry 5 minut przed wyznaczonym terminem rozpoczęcia swojego pojedynku. W przypadku braku pełnej gotowości zawodnika do rozpoczęcia meczu, 5 min po ogłoszonym czasie rozpoczęcia danej rundy zawodnik automatycznie przegrywa mecz walkowerem. Decyzję o przyznaniu walkowera podejmuje tylko i wyłącznie osoba prowadząca zawody.
UWAGA !!!
Uczestników turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu pod groźbą natychmiastowej dyskwalifikacji. Zobowiązuje się uczestników do odpowiedniego zachowania oraz nie przeszkadzania rozgrywającym mecze zawodnikom. W przypadku trzykrotnego zwrócenia uwagi przez Osoby Porządkowe, Dyrektora Turnieju osoby zachowujące się niewłaściwie zostaną poproszone o opuszczenie lokalu.

Zgłoszenie do turnieju potwierdzone wpisowym oznacza akceptację w/w Regulaminu.
Wszyscy zawodnicy z chwilą zakwalifikowania do udziału w turnieju są zobowiązani, pod rygorem dyskwalifikacji, do przestrzegania Regulaminu Turnieju, przepisów porządkowych oraz stosowania się do poleceń Osób Porządkowych wyznaczonych przez Dyrektora Turnieju.

14. POSTANOWIENIA DODATKOWE

Zawodnik przystępujący do turnieju wyraża zgodę na wykorzystywanie przez organizatora Turnieju zdjęć z imprezy do celów reklamowych. Organizator ma pełne prawo do wykorzystania zdjęć z zawodów do działalności promocyjnej i reklamowej imprezy.

15. DODATKOWE OBOWIĄZKI ORGANIZATORA
Podjęcie szeroko rozumianych działań na rzecz rozwoju turnieju, pozyskania mediów, sponsorów dodatkowych oraz szeroko rozumianych działań na rzecz popularyzacji sportu bilardowego w Białymstoku.

16. ZARZĄD TURNIEJU
Dyrektorem Turnieju jest Pan Tomasz Bziom

17. SPRAWY SPORNE
Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym Regulaminem będzie rozpatrywał Organizator Turnieju.
Organizator zastrzega sobie prawo interpretacji niniejszego Regulaminu.

18. ZASTRZEŻENIA
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania turnieju w przypadku bardzo niskiej frekwencji (mniejszej niż 16 osób).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz